Brev:
Amning ifm skemad
11. november 2014
Alder:
5 mdr.
Amning ifm skemad
Hej Helen
Mange tak for dit brugbare svar på mit seneste brev :-)
Jeg skal lige høre en ting omkring amningen og skemad. Ud fra dit forslag forstår jeg, at jeg ikke skal tilbyde min datter brystet lige efter grøden/grøntsagsmos, men først inden hun skal puttes eller efter behov, når hun ikke får skemad. Er det rigtigt?
Hidtil har jeg nemlig ammet hende lige efter skemaden, da jeg tænkte det var godt for maven og ville holde gang i amningen.
På forhånd mange tak for dit svar :-)